prima dragoste nu se uita niciodata – vanzarile

Asa cum amenintam cu ceva vreme in urma, plecarea mea de la BMG era inevitabila. Marele eveniment s-a intamplat astazi. Oficial sunt in preavizul de 15 zile.

Din data de 25.06.2007, desi spre mandria mea chiar avum de unde sa aleg odata ce am lansat zvonul plecarii mele, ma voi gasi in postura de <Events Sales Manager> la <Press Pro International>. Evident conditiile sunt mai bune, mult mai bune as adauga. Meritam, zic eu, o schimbare in bine, ca de vorbe si aprecieri neremunerate eram satul pana peste cap.

Imi pare rau ca las in urma mea o echipa deosebita, unita, cu adevarat eficienta daca n-ar fi factorii perturbatori din restul companiei. Sper si promit ca voi incerca pe cat posibil sa reunesc echipa cat mai rapid. 😉

Dar pana atunci tre’ sa muncesc pe rupte, sa fac o gramada de bani, doua gramezi daca se poate :))

E un domeniu nou pentru mine < evenimente medicale >, dar asta nu ma descurajeaza. O sa ma integrez rapid in noua echipa – asa am facut mereu, si o sa fac performanta si aici.

Un răspuns la „prima dragoste nu se uita niciodata – vanzarile

  1. Bravo Alexule, sunt convinsa ca o sa faci treaba buna si o sa strangi 2 sau cate gramezi vrei tu! Indeed it’s a pitty ca se destrama echipa insa poate doar pe moment! Was really nice workin wid u…si desi „pierdem” un coleg , ne-am castigat un prieten!
    Multa bafta mate si…go for it, impossible is nothing! 😀

    Multa bafta!

Lasă un răspuns

