bigger group … exituri rusinoase

 

Soc pe piata publicitatii … toata lumea din industrie este cu ochii pe evolutia zvonului referitor la exitul lui Marcel Straut din Bigger Group.

Agenţia Bigger Group s-a închis brusc dimineaţă

Agenţia de publicitate Bigger Group s-a închis subit, astăzi dimineaţă. Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, managerul şi acţionarul Marcel Străuţ şi-a anunţat astăzi angajaţii că “a vândut societatea unor persoane despre care crede că nu vor continua activitatea.”

Marcel Străuţ (foto) nu a putut fi contactat până la ora redactării materialului. Bigger Group are printre clienţi Adevărul Holding şiStorck (Merci şi Toffifee) pentru care asigură serviciile de media. Pe creaţie, printre clienţi se numără AutoitaliaAnchor Group (Mallurile Vitan şi Plaza).

Cei peste 40 de angajaţi ai agenţiei au fost luaţi prin surprindere. Cu greu a răspuns cineva la numărul de fix al companiei. “Va veni un comunicat oficial”, a răspuns vocea anonimă de la Bigger Group.

Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, firma a fost vândută unei anumeTatiana Roşca (21 de ani), din Republica Moldova.

Angajaţilor nu li s-a spus identitatea noului proprietar, doar că dacă au întrebări “să le adreseze prin avocaţi”.

 

* articolul integral poate fi gasit la: 

http://www.paginademedia.ro/2009/03/16/agentia-bigger-group-s-a-inchis-brusc-dimineata/

 

Curios este ca in articol se face referire la cei 40 de angajati in conditiile in care nu demult agentia singura se lauda in cautarea de noi talente cu o echipa de „85 de specialisti” dupa cum puteti vedea si singuri la:

http://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/bigger-group-public-relations-executive/282954/arch

Daca zvonul este intr-adevar real, atunci nu pot caracteriza exitul decat drept rusinos. Inteleg ca in afaceri trebuie sa fii nemilos, dar trebuie sa iei in calcul si efectele deciziilor luate in virtutea profitului.

Ce se va intampla cu angajatii? Sunt multe minti capabile acolo, care in alte perioade ar fi fost curtate intens de concurenta.  Acum nu prea cred sa mai fie asa, in conditiile in care, mai peste tot vad eforturi de diminuare a efectivelor.

As fi inteles un exit in conditiile in care se pastra managementul pentru cel putin inca un an. O preluare treptata ar fi oferit premisele desfasurarii activitatii in conditii optime, dar asa … nu vad ce client isi va asuma riscul de ramane la o agentie guvernata de haos.

Sper din tot sufletul sa fie doar un zvon rautacios, sau o politica mai ciudata de PR.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s